Reklama jest dźwignią handlu – każdy przedsiębiorca chyba jest skłonny zgodzić się z tym stwierdzeniem. Tylko dzięki temu można sprawić, że konsumenci dowiedzą się o istnieniu danej firmy. Tylko że w obecnych czasach reklama ma różne oblicza. To nie tylko tradycyjne ulotki i plakaty reklamowe. Dziać się musi również w świecie wirtualnym, gdzie można spotkać ogromne rzesze odbiorców. To właśnie dlatego tak ważne jest pisanie artykułów sponsorowanych. Warto więc przyjrzeć się temu zagadnieniu, które w ostatnich czasach zyskuje na znaczeniu. Przeczytaj wpis
Google Penguin 4.0 nie nakłada kar na strony
Ostatnia aktualizacja algorytmu Pingwin miała miejsce w 2014 roku, nie była na szczęście tak dotkliwa jak pierwsza z nich która została przeprowadzona w roku 2012. Każda z aktualizacji miała na celu karanie za złe linki (błędny profil linków), czyli odwracała ranking domen tam gdzie proces pozycjonowania był zbyt agresywny. Jak się okazuje tak było do teraz. Dokładnie 23.09.2016 otrzymaliśmy poprzez Google Webmaster Central Blog informacje, że wdrażany jest kolejny update co w zasadzie potwierdziło to, co większość pozycjonerów wiedziała/widziała patrząc na ruchy w serpach. Przeczytaj wpis
Polecane fragmenty
Gdy szukamy konkretnych odpowiedzi w okno wyszukiwarki Google wpisujemy pytanie chcąc jak najszybciej dotrzeć do interesujących nas informacji. Od teraz nad normalnymi wynikami wyszukiwania na wybrane zapytania typu „co to jest”, „co to”, „jak”, „od kiedy” wyświetli się blok zawierający sugerowaną najlepszą odpowiedź, a w zasadzie jej fragment wraz z odesłaniem do źródła. Przeczytaj wpis
Google usuwa Toolbar PageRank
Według newsa udostępnionego 8 marca na łamach searchengineland Google potwierdziło usunięcie widoczności Toolbar PageRank. W odróżnieniu od właściwego PageRank który nadal jest składową algorytmu Google opcja widoczna dla internauty która poprzedzona jest przedrostkiem Toolbar zostanie całkowicie wyłączona. Przeczytaj wpis
Przekierowanie 301
Przekierowanie 301 najczęściej wykonuje się w obrębie domeny przekierowując adres stron www na bez www lub odwrotnie. Pozwala to uniknąć duplikacji treści (duplicate content) wynikającej z występowania jednej wersji strony pod dwoma różnymi adresami tej samej domeny. Jest to niestety bardzo często występujący błąd który w stosunkowo prosty i szybki sposób można skorygować. Przeczytaj wpis