Podstawowym celem działań jest zwiększenie ruchu i sprzedaży poprzez wzrost pozycji fraz głównych, długiego ogona oraz przejścia referral z artykułów oraz innych materiałów promocyjnych publikowanych w sieci. We wszystkich działaniach staramy się dotrzeć do ustalonych grup docelowych, społeczności internetowych skupionych wokół określonych zagadnień. Tworzymy nowe materiały lub wykorzystujemy już istniejące wzbogacając je o przekaz marki. Prowadzone działania które skupia “pozycjonowanie na abonament” mają za zadanie wygenerować ruch lub pozyskać wartościowy odnośnik, przy preferowanym połączeniu obu celów.

Pozycjonowanie w abonamencie

Rozliczenie w modelu abonamentowym

Rozliczenie w modelu abonamentowym oparte jest na stałej miesięcznej opłacie. Wyznacza ona konkretny zakres prac jakie są realizowana w ramach zainwestowanych w rozwój strony środków.

W odróżnieniu od płatności za efekt nie ograniczamy się tylko do listy ustalonych fraz, w trakcie trwania umowy rozwijamy ją o dodatkowe zwroty mające potencjał generowania ruchu. Umożliwia nam to promowanie dowolnie dużej ilości słów kluczowych bez stosowania zbędnych ograniczeń, ram narzuconych umową. Podstawową zaletą jest możliwość dostarczenia zdecydowanie większej ilości ruchu do strony, poprzez rozwijanie długiego ogona i stałe monitorowanie, modyfikowanie i wdrażanie najkorzystniejszych słów kluczowych. Pomimo prowadzenia działań dla szerszej puli fraz ustalona w umowie stawka nadal jest na tym samym poziomie (nie zwiększa się).

  • promowanie dużej ilości fraz (długiego ogona)
  • dostarczanie treści do strony oraz modyfikacja treści już istniejących
  • monitorowanie pracy strony (ruchu, czasu na stronie, współczynnika odrzuceń)
  • promocja marki poprzez połączone działania reklamowe
  • link building oparty na wysokiej jakości treści i lokalizacji
  • zwiększenie bezpieczeństwa będące wynikiem prowadzenia wysokiej jakości działań
  • długotrwałe efekty (dodane posty i publikacje nie znikają, cały czas pracują dla strony)

Zakres usług w opłacie abonamentowej

Realizujemy szeroki zakres działań będących składową SEO i SEM. Połączenie umożliwia pozyskiwanie wysokiej jakości odnośników dla promowanej strony internetowej oraz zwiększanie świadomości marki wśród potencjalnych Klientów. Podstawowe elementy prowadzonych przez nas działań:

  • audyt seo, optymalizacja strony i rozbudowa jej treści
  • link building z jakościowych lokalizacji (SEO zespolone z ePR) w ramach którego realizowany jest content marketing, outreach, marketing szeptany (womm marketing i buzz marketing), budowanie zaplecza wysokiej jakości
  • inbound marketing przy wykorzystaniu blogów, poradników, zapleczowych stron reklamowych
  • promocja opublikowanych artykułów reklamowych w social media
  • monitorowanie strony
  • raporty z przeprowadzonych działań

Połączenie działań SEO i PR umożliwia pozyskiwanie wartościowych odnośników które generują ruch. Dzieje się to nie tylko za sprawą wysokiej jakości treści stosowanej do pozyskiwania linków ale przede wszystkim wyboru naturalnych miejsc w których będą umiejscawiane. W link buildingu wykorzystujemy content marketing, opierając działania na tematycznie powiązanych portalach, blogach, oraz forach internetowych oraz jakościowych lokalizacjach ogólnotematycznych. Zadaniem linków tego typu jest nie tylko wzmacnianie pozycji strony internetowej ale też pozyskanie ruchu referral i direct. Pozycjonowanie stron na abonament jest więc efektywniejsze, ponieważ nie skupia się tylko na jednym celu jakim są pozycje.

Monitorowanie strony
Monitorowanie słów kluczowych dla strony internetowej opiera się często, szczególnie w przypadku działań nastawionych na wejścia z długiego ogona na wybranej próbce fraz. Podstawą jest analityka ruchu na stronie ponieważ jego wzrost oraz przełożenie na sprzedaż jest podstawowym wyznacznikiem pozytywnych efektów prowadzonych działań.
Raporty z działań
Nasze raporty zawierają listy wykonanych czynności wraz z przykładami. W zależności od zrealizowanych w danym miesiącu działań przedstawiamy spisy opublikowanych artykułów, wpisów na forach, komentarzy na blogach, założonych stron informacyjnych lub poradników oraz raporty reklam w facebook ads i google adwords realizowanych dla utworzonych wysokiej jakości stron zapleczowych.
Bezpieczeństwo
Kładziemy duży nacisk na jakość treści promujących strony naszych Klientów oraz jakość linków które wpływają na ich pozycję w wynikach wyszukiwania. Umożliwia nam to staranne dobieranie lokalizacji w których promowana jest marka oraz linkowanie w sposób zbliżony do naturalnego.
Efekty
Naszym głównym celem jest zwiększenie ruchu na promowanych stronach i tym samym sprzedaży produktów lub usług które oferują. Zwiększenie widoczności budowane jest nie tylko na bazie fraz z długiego ogona ale też generycznych słów kluczowych. Poprzez promocję marki przy wykorzystaniu content marketingu uzyskiwane są dodatkowe efekty w postaci wzrostu rozpoznawalności marki oraz zwiększonego ruchu z kanałów direct, refferal i social. Pierwsze efekty widoczne są już zazwyczaj po 2-3 miesiącach przy analizie ruchu na stornie lub samej sprzedaży.

Działania łączące marketing i SEO są bezpieczniejsze oraz trwalsze. Pozycjonowanie w abonamencie (pozycjonowanie abonamentowe) wybierane jest przede wszystkim przez firmy które szczególnie dbają o swój wizerunek w sieci. Naturalnie jak w przypadku większości produktów lub usług jakość stosowanych działań powiązana jest również z ich wyższą ceną. Abonament działa na zasadzie inwestowania we własny biznes.

Sprawdź koszt pozycjonowania w abonamencie

Wycena pozycjonowania w abonamencie jest oczywiście całkowicie darmowa. Wystarczy skontaktować się z nami poprzez udostępniony formularz. Zachęcamy do przejścia na stronę z powyższego odnośnika celem sprawdzenia jakie dane warto przesłać. Są to elementy które ułatwią nam dobranie działań dostosowanych do potrzeb Klienta i tym samym ich poprawną wycenę.