Działania łączące marketing i SEO są bezpieczniejsze oraz trwalsze. Naturalnie jak w przypadku większości produktów lub usług jakość stosowanych działań powiązana jest również z ich wyższą ceną. Abonament funkcjonuje na zasadzie inwestowania we własny biznes. Od wysokości zainwestowanej kwoty uzależniona jest ilość możliwych do przeprowadzenia działań. Wycena pozycjonowania na abonament opiera się na ocenie kondycji domeny, witryny, konkurencyjności słów kluczowych oraz dodatkowych czynników związanych z samą branżą oraz charakterem biznesu Klienta.

Skontaktuj się z nami aby uzyskać wycenę pozycjonowania swojej strony internetowej.

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz na naszej stronie lub poprzez adres e-mail.

Jakie informacje są niezbędne do przygotowania wyceny?

Do przygotowania wyceny niezbędny jest adres strony internetowej. Na jego podstawie możemy podać proponowaną skalę miesięcznego abonamentu w której możemy wprowadzać oferowane usługi. Do wyceny pozycjonowania można przesłać również słowa kluczowe (frazy) które są priorytetowe.

Pomocnymi informacjami są: krótki opisy oferty wraz z przedstawieniem najważniejszych produktów lub usług, działania SEO które były podejmowane wcześniej oraz budżet na SEO. W przypadku zapytań o wycenę dla sklepu internetowego można przygotować również wyeksportowaną listę produktów.

W jakim czasie odpowiemy?

Wycena pozycjonowania w abonamencie nie trwa dłużej niż 24h w przypadku zdecydowanej większości zapytań. Dla dużych sklepów i tym samym obszernych list produktów potrzebujemy jednak nieco więcej czasu aby sprawdzić i ocenić wszystkie dane.

Na jakich czynnikach oparta jest wycena?

Sprawdzamy domenę, stronę internetową (jej budowę, zawartość, obecną optymalizację, silnik (skrypt)), słowa kluczowe (frazy) pod kątem konkurencyjności, profil linków. (rzut oka bez dokładnej analizy która wymaga dużych nakładów czasu). Skupiamy się na wielu elementach które pozwalają nam ocenić jakie działania były prowadzone wcześniej, oraz co jest niezbędne do wprowadzenia. Cennik pozycjonowania nie jest więc stały dla danej branży lub uzależniony tylko i wyłącznie od słów kluczowych.